FRÅGESTUND!

frågestundsbilden ;)

JAPP, nu ska det bli frågestund :D
Fråga nästan vad du vill, så ska jag försöka svara på frågorna när det kommit in några! Skriv din fråga i kommentargrejjen! ;D

It's just like magic.

vattenbild

Snow...?

vinter 1 KLICKA PÅ BILDEN FÖR FULL STORLEK :D


~kopiering av bilder leder till anmälning~

Två überbra bloggar :D

Hejsan :D
Här är två bloggar som jag verkligen hissar! :D Kolla gärna in dom, tror dom skulle gilla det :3
http://bellafrancsics.blogg.se/
http://fotoasken.blogg.se/
kolla in nu, ha det bra så länge :)

Jag önskar att allt var som det var förut.

Jag önskar att allt var som det var förut, tiden då man var lycklig, tiden då man mådde bra.
Jag får bara massa värdelösa svar, ni säger ''allting kommer bli bra'',
men jag orkar inte tro på era svar längre, ingenting kommer någonsin bli bra.
Du lämnade mig, men gubben, du är allt jag vill ha, kom tillbaka till mig,
ge mig en andra chans, jag skulle ge dig en.
Men jag kan tyvär inte styra dina känslor, det blev som det blev, inget jag kan göra något åt.

Please turn the time back too the happy times.

listan :D

Här är typ....bilden med alla saker som jag vill ha :D hoppas någon snäll person någonsin köper det åt mig x)
SAKERNA MED RÖTT HJÄRTA PÅ ÄR SAKER SOM JAG KÄNNER MIG RIKTIGT PEPP PÅ ATT KÖPA :D
ÖNSKELISTAN :D

elakingen jänny

aaa. Rubriker brukar säga allt D: Jag var lite elak mot min brosa ikväll, när vi tittade på tv så frågade jag massa med jobbiga frågor om programet, och upprepade även samma fråga flera gånger :3 detta gjorde jag endast för att reta han och hade allmänt tråkigt (y) en fråga som jag upprepade hela tiden: 'Är det Dexter eller?', gissar på att jag sa det typ 5 gånger :D Men det var det ju inte... (a) ska ta å göra en liten bild med saker som jag vill köpa, laddar upp den så fort jag är klar på bloggen :)
vattenbild 2 klicka på bilden för orginalstorlek (y) REKOMENDERAS :D

I've got the moon in my hands ♥

love bild 1

Sry ;/

Asså känner att min blogg är rätt så inaktiv :s men ingen läser ju ändån, så att... ah.

RSS 2.0